Debat - IE 8.0 vs Hitsurf.dk

Forumoversigt | Trådoversigt

Gå til side: 1 |

Forfatter

Pernilla

Hittips: 784
Hitlister: 62

Oprettet: Ons. 29. juli 2009 - 20:30

Jag uppgraderade till Internet Explorer 8.0 igår och får nu, innan jag blir utloggad, följande felmeddelande när jag ska posta ett hittips:

Hitsurf.dk | Hittips - Uge 31 - 2009Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/dan18504/public_html/funktioner/logintjek.php on line 40...

Därför fick jag idag istället posta mitt hittips med hjälp av FireFox...

Några fler här som har problem med IE 8 tillsammans med Hitsurf?

Philip

Hittips: 591
Hitlister: 0

Oprettet: Man. 3. august 2009 - 20:21
Redigeret: Man. 3. august 2009 - 20:24

Det lyder som om IE 8 ikke rigtigt vil gemme dine cookies rigtigt. Måske en del af browserens øgede sikkerhed i forhold til tidligere versioner.

Det er dog et kent problem med IE 8, at folk bliver smidt af for et godt ord, ikke kun her men også på andre sites (som jeg ikke har noget med at gøre).

Jeg har ikke selv oplevet det de får gange jeg har forsøgt mig med IE 8 (jeg bruger normalt Firefox), men måske jeg skulle prøve at poste alt fra IE den næste uges tid bare for at se hvad der sker.

Med din fejlmelding ved jeg dog ret præcist hvad jeg skal kigge på, hvis fejlen enten ligger i min ende, eller i hvert fald er noget der kan løses herfra, selv om jeg undrer mig lidt over at fejlen i så fald ikke opstår et par linjer højere oppe i koden.

Dette indlæg er postet med IE 8.

Update: Jeg har forsøgt med lidt træsko-metode, så du i hvert fald ikke skulle få fejl lige i linje 40 fremover.

Philip

Hittips: 591
Hitlister: 0

Oprettet: Lør. 5. september 2009 - 11:43
Redigeret: Lør. 5. september 2009 - 11:44

Jeg forsøger at finde ud af hvad problemet med IE 8 er, men det lader desværre til at fejlen ligger i Microsofts ende. Det ville ellers være lækkert, hvis det lå i min ende, og jeg vidste hvad jeg skulle gøre ved det.

Jeg startede diskussionen i denne undertråd i nyhedsgrupperne (fra indlæg nr. 9):

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.webdesign.html/browse_frm/thread/20660534d5541087?hl=da#

Selv har jeg ikke oplevet problemerne, hverken i IE 8, Firefox eller Opera.

Gå til side: 1 |

Forum-menu:

Debatforum Graffiti Blog
Hitsurf.dk - logo